Alumni AVM

Student af! Na jaren hard werken is het eindelijk zover: je gaat de wijde wereld van de verloskunde in. Als alumnus van de AVM helpen we je daarbij op zoveel mogelijk manieren binnen de alumnivereniging: jij bent immers vanaf nu een VIP!

Van VIO naar VIP

Wanneer je de beëdiging achter de rug hebt en officieel een verloskundige bent ga je van Verloskundige In Opleiding naar Verloskunde In (de) Praktijk: je wordt een VIP! En daarmee word je automatisch lid van de alumnivereniging van de AVM. Binnen die vereniging worden verschillende activiteiten georganiseerd en middelen ingezet om jouw groei als verloskundige voort te zetten en je zo goed mogelijk te ondersteunen vanuit het warme bad dat je gewend was als student. Maar ook de AVM heeft jou nog steeds nodig als erg belangrijke persoon: jij bent immers onze ambassadeur. We hopen dan ook op mooie samenwerking!

Aanbod

Binnen de alumnivereniging bieden we onze alumni diverse mogelijkheden voor bijscholing, netwerken en informeel ontmoeten met andere alumni van de AVM. Zo bestaat het aanbod voor de vereniging o.a. uit:

• Welkomstgeschenk (tijdens de beëdiging)
  • Mio/Intervisie Young Professional (klik hier voor meer informatie)
  • Alumni-event + -activiteiten (zowel formeel als informeel)
  • Besloten Facebookcommunity
  • Exclusieve digitale nieuwsbrieven
  • Deelname aan het grotere AVM netwerk met bijbehorend aanbod

Community

Als alumni van de AVM heb je exclusieve toegang tot de besloten Facebookcommunity waarin alle alumni deelnemen. Deze community is bedoeld voor het delen en in gesprek gaan met elkaar over bepaalde kwesties, vragen rondom de verloskunde, of het simpelweg delen van leuk en interessant nieuws. Ook vanuit de AVM zullen er interessante updates volgen of noodzakelijke informatie rondom de vereniging. Vraag snel je lidmaatschap aan en mis niets!