Studievereniging

De AVM heeft een eigen studievereniging, genaamd M.S.V. Hera. Een studievereniging is een vereniging die opleiding gebonden is, wat wil zeggen dat alleen studenten Verloskunde lid kunnen worden.

M.S.V. Hera is het overkoepelende orgaan tussen studenten en docenten.
Zoals ze haar naam eer aan doet waakt Hera over de ‘AVM-familie’ en helpt zij om je de weg te wijzen bij de AVM en stimuleert ze je persoonlijke ontwikkeling.

Als lid profiteer je van veel voordelen. Zo organiseert Hera leuke activiteiten voor alle jaarlagen, gezamenlijke workshops en gastcolleges en heeft het een database voor slaapplekken in heel Nederland. Maar je kunt bijvoorbeeld ook met korting disposables bestellen die je nodig hebt voor de opleiding.

Ook organiseert Hera het introductiekamp voor alle eerstejaars studenten van de AVM. Dit is een mooie gelegenheid om kennis te maken met je jaargenoten en een gezellig begin van het studiejaar te hebben! Meer informatie hierover ontvang je na definitieve plaatsing op de opleiding.

M.S.V. Hera is gestart door studenten en wordt onderhouden door studenten. Zij wordt gerund door een jaarlijks bestuur en wordt ondersteund door enthousiaste studenten in commissies. Buiten een functionele en leerzame taak, helpt Hera jou om alles uit je studententijd te halen. Want, je studeert maar één keer!

Voor meer informatie kun je kijken op www.msvhera.nl of mailen naar info@msvhera.nl